Krevní skupina dieta Review - Dieta

Krevní skupina dietaNebo krevní strava je výživa plán speciálně navrženýDr. Peter D''AdamoDieta je založena na myšlence, že pokud budete dodržovat určité dietní plán vhodný pro vašeho krevního typu, pak budete hubnout, cítit zdravější, zvýší váš imunitní systém a snížit riziko mnoha chorob. Po vydání Peter D''Adamo''sKniha Jezte Right 4 Your Blood Type, tento typ stravy se staly velmi populární. Počet hollywoodských hvězd včetně Martine McCutcheon, Sir Cliff Richard a Cheryl Cole následuje krevní skupiny jídelníček tak, že přitahuje spoustu lidí a byl hit. HughGrant, Jennifer Lopez, Ellen DeGeneres, a Elizabeth Hurley také podporovány D''Adamo''s knihu? Jezte Právo pro váš krevní skupina?.

Lidé se od sebe liší v mnoha ohledech,. Ve tělesných typů, barva vlasů, barva pleti, očí, stejně jako krevní skupiny (?, B, AB a O univerzální dárce krve) strava navazuje na základní předpoklad, že každá krevnískupina reaguje různými způsoby do různých potravin. Podle některých výzkumníků, po dietě, která je dobře-vhodný s těmi vlastní krev typu může velmi dobře pomoci k osobnímu boji s zhubnout. Jak tvrdí D''Adamo, může strava také pomocise infekční odporu a alergie spolu s hubnutí a celkově přispěje k dosažení dobrého zdraví.

Blood Type OJe obyčejný ve většině populace. Typ O krevní skupiny jsou obvykle postiženy s vysokou žaludeční kyseliny (vedoucí k vředů), hypotyreóza, a ředidlo krve s větší odolností proti srážení krve. Pro ty, kteří mají krevní skupinu O, předepsaná dieta jelow v mléčných výrobcích, nízkým obsahem sacharidů a vysokým obsahem bílkovin (např. maso a ryby). Musí vyhnout konkrétním potraviny, jako jsou ořechy para, avokádo a pomeranče a měl by omezit příjem celozrnné products, pšeničné klíčky a kukuřice. Oniby také měly učinit intenzivní cvičení.

Blood TypeBy měli jíst hodně ryb a zeleniny, včetně nízké mléka a mléčných výrobků příjmu. Měli by se vyhnout červené maso a také spolupracovat s lehkou cvičení.

Blood Type BMá tolerantní trávicí systém. Měly by jíst vyváženou stravu obsahující dostatek masa a mléčných výrobků, spoustu ovoce a zeleniny a některé ryby. Měli by se vyhnout kuřecím masem a slaninou. Střední cvičení je také doporučeno.

Moderní krevní skupina,Blood Type ABSpojuje A a B diety. Mají citlivé zažívací trakt a měla by zabránit kuřecí, hovězí, vepřové a. Měly by konzumovat vegetariánskou stravu, ale mohou také těšit na tofu, mořské plody a mléčné výrobky. Uklidňující cvičení jsou fitness režim pro Abs.

Pros:

Nevýhody:

Má krevní skupina dieta funguje?

Jak tvrdí autor hodně z doporučení jsou vědecky prokázáno. Avšak nejen krevní, ale metabolismus a / nebo cukr / citlivost na inzulín jsou také klíčovými faktory při rozhodování o dietu. Dva lidé mohou mít stejnou krevní skupinu, ale velmi odlišné metabolismus. Jedna vyžaduje vysokým obsahem sacharidů strava, ale jiné by mohlo být vnímaví k sacharidů nebo cukru.

Strava je užitečné k dosažení snížení hmotnosti a dalších zdravotních vylepšení není kvůli kombinací krevní skupinu, ale kvůli zdravější stravě. Autor doporučuje lidem, aby omezili rafinovaných a zpracovaných potravin.

Recenze:

Podle vědeckých stanovisek, teorie stravě je nesmysl a nemá oporu v důkazech. Jako výsledek, měli byste se najít kvalifikované dietitians, kteří doporučují tuto dietu. Diety navrhl pro krevní skupiny O a jsou značně omezené a vystřihnouthlavní skupiny potravin. Po dlouhodobém následující, může strava vést v zanedbaném příjmu živin potřebných pro dobré zdraví.

Tím, že po stravy a propojený cvičení plán, někteří lidé hlásili lepší zdraví a hubnutí. Dieta tvrdí, že je založen na vědeckém výzkumu, ale ve skutečnosti, to je daleko od případu. Nakonec, teorie je nesmyslný výstřelek.